niedziela, 15 maja 2016

Odkrycie maja!


Uwielbiam wszystkie soki. Warzywne, owocowe i owocowo-warzywne.
Sama często robię takie soczki w domu i są pyszne.
Ważne, żeby w soku był sok i zero chemii.
I ostatnio na zakupach w Biedronce, trafiłam na prawdziwy cud!
Pyszne warzywne soki z dodatkiem kolendry, curry czy bazylii i oregano.
Cud, miód, niebiańska rozkosz dla podniebienia.
I to jeszcze za taką cenę! Musicie je mieć!







Jeśli chodzi o smak, to nie potrafię wybrać ulubiony, bo wszystkie są wspaniałe.
Trochę bałam się tego z dodatkiem curry, ale przyprawa ta jest lekko wyczuwalna w smaku.
Za 500 ml soku zapłaciłam 1,49 PLN. Czyli smacznie, zdrowo, kolorowo i tanio.


I mają zacny skład ( przykład soku z dodatkiem curry)

Przecier pomidorowy z zagęszczonego przecieru pomidorowego (61% ),przecier z marchwi (21%),sok z buraków czerwonych (6,7%) przeciery z selera (3%) pietruszki (3%) sól,przyprawy : pieprz czarny,curry mielone,substancja wspomagająca -witamina C.

Jeśli zaś chodzi o wartości odżywcze w porcji 250 ml soku.


  • Wartość energetyczna : 58 kcal.
  • Tłuszcz poniżej 0,5 g.
  • Węglowodany 8g w tym cukry(naturalne) 8g.
  • Białko: 2,8 g.
  • Sól 1,5g
  • Witamina C : 30 mg (38 % dziennego zapotrzebowania )







    Serdecznie polecam wszystkim. Ja na pewno zakupię jeszcze kilka.
    Daj znać czy Ci smakują i jaki  smak lubisz najbardziej.
    A może u Ciebie są dostępne inne smaki ?


    Pozdrawiam !

1 komentarz:

  1. Nawet nie widziałam takich soków u mnie. Chcę wypróbować ten zielony po środku :)

    OdpowiedzUsuń